ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Як купити продукцію LUXIK?
Замовлення має містити інформацію, необхідну для відправки цього товару

Хто буде отримувати: Прізвище, Ім'я
Куди відправляти: Місто і номер відділення транспортної компанії або вулицю, на якій воно знаходиться.
Контактні дані: телефон та адресу електронної пошти одержувача.
Якщо є побажання тут же в повідомленні вкажіть.

Після відправки Вашого замовлення, оформленого через кошик, ВАМ прийде повідомлення про закриття замовлення
з номером ТТН товаро-транспортної накладної.
Перевірте за номером ТТН на сайті транспортної компанії, чи немає помилок при вказівці адреси доставки.
Не обов'язково чекати повідомлень або дзвінків.

Відкривайте свою пошту!

При оформленні замовлення через кошик виключається ймовірність помилок.
При збиранні та відправлення товару, Ви самі вибираєте потрібну Вам модель за кількістю і кольором.
Правильно оформлене замовлення скорочує час складання.

Велике Дякую за розуміння.
Обов'язково по телефону узгоджуються всі деталі і подробиці.
Після оплати на картку або розрахунковий рахунок або уточнення, що замовлення-по післяплатою-буде відправка.

Як зробити замовлення?
Я виберу товар, натисну відправити, а що далі?br /> Коли мені насправді подзвонять (все завжди пишуть, що швидко, а у вас як насправді?)
Ми зв'яжемося з Вами протягом 1-го робочого дня після замовлення. Повідомлення про зміну статусу замовлення буде відображатися у Вашому особистому кабінеті на сайті і буде відправлено Вам по електронній пошті. Ми ведемо суворий облік всіх замовлень, і завжди можемо відстежити, що з Вашим замовленням!

Чи актуальна інформація на сайті щодо наявності моделей продукції LUXIK розмірів і ціни?
А то я буду чекати відповіді магазину, і з'ясується, що продукції немає або воно набагато дорожче.

Роздрібні ціни в торговельній мережі та в інтернет-магазині абсолютно однакові. Інформація про наявність товару відображає реальні залишки на наших складах. Може виявитися, що товару немає в наявності, хоча сайт показує, що товар є, тільки в одному випадку: якщо одночасно декілька клієнтів замовили один і той же товар одного і того ж розміру. У такому випадку намагаємося підібрати ідентичну заміну, а відсутній товар тут же прибираємо з сайту.

Скільки часу йде посилка?
Посилки йдуть від 1 до 4 днів. Все залежить від Вашого місцерозташування і вихідних днів.

Я повинна платити по факту отримання або заздалегідь?
Все залежить від того, який спосіб оплати Ви обрали. Якщо Ви оплачуєте замовлення банківською картою, то замовлення передається в доставку відразу ж після підтвердження оплати від платіжної системи. Якщо ж Ви вибираєте в якості оплати накладений платіж, то оплачуєте замовлення за фактом вручення Вам посилки.

Якщо повертати речі назад, то хто оплачує пересилку?
Пересилку назад оплачує клієнт.

А якщо товар прийшов до мене вже з браком, то чи повернуть мені гроші, якщо я відішлю його назад?
Товар перед відправленням оглядається на предмет брака.Еслі все ж до Вас прийшов товар з браком, ми обов'язково повернемо за нього гроші.

Приємних покупок і співпраці!